Istraživanje provedeno na University of Texas u Austinu sugerira kako je plivanje nekoliko puta tjedno povezano sa snižavanjem sistoličkog krvnog tlaka.
Rezultati koje je objavio American Journal of Cardiology su dobiveni praćenjem 43 ispitanika starih prosječno 60 godina.
U prosjeku je sistolički krvni tlak kod ispitanika na početku studije iznosi 131 milimetar stupca žive, a 3 mjeseca kasnije se spustio na prosječnih 122 milimetra.
Ispitanici su plivali 3-4 puta tjedno po 45 minuta.
Iz pomoć ultrazvuka je utvrđeno i kako plivanje dovodi do poboljšanja funkcije krvnih žila.
Izvor: vitamini.hr








