Kava bez kofeina godi pamćenju!


Rezultati najnovijeg istraživanja su pokazali kako kava bez kofeina može poboljšati metabolizam energije unutar mozga povezane s dijabetesom tipa 2. Spomenuti poremećaj predstavlja poznati faktor rizika za demenciju i druge neurodegenerativne bolesti poput Alzheimerove.

Do ovakvog su zaključka došli američki znanstvenici koji su odlučili istražiti može li kava bez kofeina, kod laboratorijskih životinjica s dijabetesom tipa 2, poboljšati otpornost na inzulin i doprinijeti boljem skorištavanju glukoze.

Nakon pet mjeseci proučavanja su zaključili kako mozak nakon ispijanja spomenutog napitka učinkovitije metabolizira glukozu i koristiti ju za staničnu energiju u mozgu.

Studije su pokazale kako je optimalno iskorištavanje glukoze u mozgu smanjeno kod osoba s dijabetesom tipa 2, zbog čeka može doći do razvijanja neurokognitivnih problema.
“Smanjeni metabolizam energije unutar mozga je snažno povezan s kognitivnim problemima tijekom starenja, ali i visokim rizikom za razvoj neurodegenerativnih poremećaja. Po prvi smo puta otkrili dokaz koji pokazuje potencijalnu korist bez kofeinske kave u sprečavanju i liječenju problema s pamćenjem uzrokovanih dijabetesom tipa 2, starenjem, i / ili neurodegenerativnim poremećajima”, poručili su američki znanstvenici.
Rezultati istraživanja su objavljeni u online izdanju časopis Nutritional Neuroscience.
Izvor: ordinacija.hr

Share and Enjoy:
  • Print
  • Digg
  • StumbleUpon
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks

Srodni članci

  • Nema srodnih članaka

Leave a Reply