Rezultati najnovijeg istraživanja su pokazali kako ispijanje najmanje jedne čaše mlijeka dnevno ne samo da povećava unos prijeko potrebnih hranjivih tvari, već također pozitivno utječe na mozak i pamćenje.
kDo ovakvog su zaključka došli znanstvenici Sveučilišta Maine koji su otkrili kako osobe sklone višem unosu mlijeka i mliječnih proizvoda u organizam skloniji znatno boljim rezultatima na testovima pamćenja od pojedinaca koji piju malo ili nimalo mlijeka.
Znanstvenici naime vjeruju kako određene hranjive tvari skrivene u mlijeku imaju izravan utjecaj na moždane funkcije.
Mlijeko je jedan od najcjelovitijih prehrambenih proizvoda: izvor je visokokvalitetnih bjelančevina, ugljikohidrata, mliječne masti, vitamina A, skupine B, C, D, E i K, te minerala (kalcij, fosfor, kalij i magnezij).
Mlijeko je također pravi izbor za guste i čvrste kosti koje zahtijevaju kalcij. Uz svakodnevnu konzumaciju mlijeka čuvamo i naše zube, s obzirom da ono neutralizira kiselinu u usnoj šupljini, što zube štiti od karijesa.
Rezultati istraživanja su objavljeni u online izdanju časopisa International Dairy Journal.








